REGIONALS

2011-10-20 @ 20:19:12

Fick ta sovmorgon idag, men kroppen verkar ha ställt in sig på att jag ska upp 8.20 varje morgon nu så det blev så idag också. Har latat mig med att kolla på gossipgirl och käkat frukost framför tvn.

Om 10min kommer Stephie och hämtar upp mig och sen drar vi iväg på dagens äverntyr. Har rakat mig och skrubbat fötterna i tron om att det ska få mig att springa snabbare(skämt). Loppet är i Pueblo, en timma härifrån så det ska bli kul att åka schoolbus så länge, NOT!!!! Världens oskönaste säten som defenitivt inte är gjorda för långa människor, antar att ordet schoolbus förklarar det, men i alla fall.
Nu ska jag packa matsäcken och se till att vi går till STATE!!! (även om kanske inte jag kommer springa där)
Efteråt ska vi fira med middag på nått ställer, toppen!!

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0