SHOPPINGDAG

2011-10-19 @ 20:09:25
Efter träningen igår bar jag och Marnie oss iväg för lite shopping. Jag ville till Entertainmart och köpa Gossipgirl då jag är färdig med Trueblood och har lite abstinens över att titta på någon ny serie. Har kollat på serien innan men bara lite on och off. Slutade med att jag köpte säsong 1 och 2, något att börja med i alla fall.

Åkte till dollar tree(allt kostar $1) och köpte skrubbhandskar, vilket är suuper svårt att hitta här? Weird!

Åt lunch på Olive Garden, lätt nya favoriten!! Tunn pasta med räkor och sås, muuums!! Till det fick man obegränsat mycket sallad och vitlöksbröd. Rekommenderar verkligen restaurangen till er som är USA, utbytesstudenter osv.

Drog förbi Hollister och köpte en tröja och mjukisbyxor. Mjukisbyxorna har jag längtat så mycket efter och äntligen är de mina. Och vet ni vad? Det matchar min hoodie och mina hotpants, yay!!

Köpte något mer också, men det skriver jag om i ett annata inlägg, puss!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0