SO DAMN BUSY

2011-10-28 @ 06:35:37
Åkte och handlade lite scrapbooking grejer efter skolan idag. Det var ganska lätt att bränna $16, jösses vad min ekonomi går åt skogen just nu.. Allt händer på samma gång, lånar pengar från mig själv(mitt sparkonto) och det känns inte någe vidare bra... Håret behövs klippas och slingas, gymmet måste betalas, skolan, lån från mina värdisar osv. Bäst att jag itne säger mer, vill ju inte att mina riktiga päron ska tycka att jag är hur ansvarslös som helst. Fixar det lagom till juletis ;)

Har spenderat eftermiddagen med plugg då jag har kapiteltest i historia imorgon och vocab. words till engelskan.

Klockan är snart halv elva och jag började precis tvätta XC uniformen som ska lämnar in imorgon och måste kolla om jag ska köpa "skolatröja eller inte.." (ni fattar en ekonomin går i konkurs när man bara har en chans att köpa saker innan det ska beställas och tryckas)

På lördag ska jag spendera hela dagen med företaget Creative Memories, ett scrapbookingföretag. De har nämligen en slags kurs/tillfälle som alla går dit och gör sitt samtidigt. Tänkte passa på att få lite inspiration, en goodiebag och augusti, september och oktober gjort. Saken är bara den att jag inte skrivit ut mina bilder än, har inte ens valt exakt vilka jag vill ha och saknar en massa, PANIK!!

Imorgon ska jag fira Andreas 18-årsdag på Fargo's pizzeria. Jag och Michiah tycker att hon ska få fira lite mer än en tråkig middag med hennes värdisar. Så vi har ordnat upp allt och förhoppningsvis kommer vi vara 10-15 st. Sjukt kul!! Problemet är bara att vi inte har bokade bord, men det ska tydligen finnas plats i alla fall en ligt ägaren. PANIK på det med. Aja, nu ska jag fortsätta med bilderna, vänta på att tvätten ska bli kvar och förhoppningsvis få lite sömn efter det. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0