SWEET SUNDAY

2011-10-17 @ 03:42:55
Började dagen med att gå till gymmet, så nu har jag signat upp mig där också, VillaSport. Gym som detta finn inte i linkan och förmodligen inte i resten av Sverige heller. Jag fullständigt älskar det. Funderar på att säga att jag itne kan springa loppet på torsdag så jag kan gå till gymmet istället.. Träffade Ingrid  och Kim där också, de kom hem från Chicago igår. Alltid lika trevligt att träffa mina räddare, haha!
Träffade Andrea(slovakisk utbytesstudent) på eftermiddagen. Vi gick runt ock sålde pretzels, vilket gick sådär.. Men det var trevligt! Säljer det så vi inte behöver betala hela summan till Vista Ridge Snowriders. SKa bli grymmt roligt att åka skidor och snowboard i vinter, can't wait! Kommer kosta $80-90 per gång, så lika bra att vi försöker tjäna lite cash.
Har skypeat med Erik idag också, alltid kul att snacka med mina svenska polare!

Stötte på en garage sale när vi var ute, ganska amerianskt skulle jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0