FIRST TIME WHATCHING FOOTBALL

2011-09-03 @ 07:33:11
Idag intog the thunderbirds football team hemmaarenan. Advisory spenderades i den stora gymnastiksalen för pepp rally, vilket var toppen. Kvällen spenderades i Gerry Berry Stadium för att se premiärmatchen för footballslaget. Allt började bra, men det slutade med två avbrott, regn och åska. När jag lämnade arenan var det avbrott pga. åskan och sedan förlängning. Får kolla vad resultatet blir med volleybollbrudarna imorgon. Kul var det i alla fall och snacka om att det är high school spirit på hög nivå.

Imorgon väntar skype med ms. bjursåker och sedan carwash!!! Woho!! Maya fyller år imorgon så jag funderar på att baka något, om jag hinner.. time just flies away sometimes!

Bild (1) jag (2) jag och Tabea(tysk utbytesstudent och vår lagkapten i C-squad + grymt duktig spelare!). (3) Jag och Kathrine. (4) FOOTBALL!! (5) Kathrine, Haley och en skön kille jag inte kommer ihåg namnet på.

 

 


Kommentarer
Postat av: Underbart kram fr Cillalla &Jonas

Hej, kul att följa ditt liv over there. Du är sjukt bra på att ta bra bilder o skriva kul texter. Amanda var också helnöjd med sin "fotbollskväll". Kommer du och A att kunna ses om ngn månad? Livet här hemma i Limpan rullar på. Jag är ganska mkt i Sthlm fn. Vi tänker p dig. Kram fr Cilla & Jonas.

2011-09-03 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0