IT'S NEW YORK!!!!!!!!!!

2011-09-16 @ 00:22:33

Det gör mina, dagar, veckor och månader till ett enda stort leende. När jag haft mina dåliga dagar då jag tänker alldeles för mycket på allt mellan himmel och jord har jag kollat klippen från NY med sex and the city brudarna. Och NU finns ett stort klipp med stora delar av småklippen samlade. Det känns så konstigt att under de tre dagarna jag umgåts med brudarna kom vi varandra så nära.

Stor är till ELSA som gjort NY-filmen!!!

Så sätt dig skönt i kontorsstolen, luta dig tillbaka och njut av ett par minuters glädje från New York City.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är för rolig syrran;) vi måste skypea snart:*

2011-09-16 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0