BARA EN MÅNAD KVAR

2012-04-28 @ 08:27:42
Hejsan! Har haft en riktigt bra dag. Skolan gick snabbt och efter skolan åkte jag och Amanda till McDonald's och köpte varsin sundae innan vi begav oss till tennisträningen. Träningen gick jättebra och senare på kvällen hade vi ett tennis party. Vi åkte hem till en tjej i laget och åt en massa snacks, spelade ping pong, kinnect, zumba, snackade och avslutade kvällen i biorummet med High School Musical. Jag kom precis hem, kl. 12, och är helt slut. Time to hit the sheets! Hela helgen är bokad med scrapbooking så jag skrev ut ungefär 200 bilder idag.
Natti natti!








Bästa tennislaget!! Känner mig så hemma med dessa brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0