SHOPPING WEEKEND

2012-04-16 @ 03:56:39

Jösses, jag är helt slut! Hade en sleepover i fredags då jag bara sov 4 timmar on and off. Klockan 9 på morgonen stod tennislaget redo för att lära 3-12 åringar tennis. Efter det begav vi oss, några tjejer i laget, till the mall. Jag köpte både promklänning, skor och örhängen. Inte nog med det blev det en liten klänning och ett par boyfriend brallor. Efter att vi spenderat åtta timmar i gallerian var jag mer än redo för att åka hem och sova.

När jag vaknade idag åkte jag iväg med familjen, Kim och Ingrid till Denver för ännu mer shopping. Det blev nog sista shoppingrundan där, sorgligt nog.
Shoppade på forever 21, Urban Outfitters och gap och åt lunch på the cheesecake factory.

Alla promprylar lyckades jag få för $180, vilket motsvarar ca 1200 svenska kronor. Bra pris!! Obs, köpte inte klänningen jag har på mig på bilden.

Nu är jag dödstrött igen, gaaaashhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0