SNOW DAY

2012-04-03 @ 19:54:55
Vaknade vanlig tid och gjorde i ordning mig, men när jag var färdig kom Sarah ner och sa att jag inte hade skola idag, alltid lika skönt när det kommer oväntat. Eftersom att jag redan var uppe såg Sarah och jag till ha lite skoj. Vi gjorde svenska pankakor, hon bjöd mig till sin restaurant, Swedish Sorbé, där det serverades te och plastbanan. Efter det sminkade, målade naglarna och lockade jag håret på lill tjejen.
Sedan dess har jag hunnit med en liten Skype dejt med Anna och tränat i källaren. Det känns förresten som att jag har blåmärken i rumpan från spinningen igår, jätteskönt...

Nu kanske man ska ta tag i saker och ting, men jag vet intw riktigt vad jag ska göra. Ska försöka komma igång med skrapbookandet, får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0