THE EASTER BUNNY WAS HERE TOO

2012-04-08 @ 19:13:20

Här kommer en liten påskuppdatering:
Eftersom jag hade två veckors spring break så har jag inga lovdagar till påsk, men det är helt ok.

I fredags hade jag en tennismatch och det var nog den jämnaste jag spelat, jag och Emily vann med 2-0. Vi spelade mot inga andra än min förra värdbrors bästa kompisar som jag umgåtts med en gång. Det kändes bra att vinna haha :).

Igår, lördag, gjorde jag mest ingenting. Städade, tränade, scrapbooked en sida och gick med Sarah och Grace till parken.

Just nu sitter jag och myser med Sarah. Vi har hittat alla småägg som låg gömda i huset och våra stora ägg. Jag ville inte ha så mycket godis så det blev lite blandat. Bland annat marshmallows, cracker mix, mini sour belts, blood orange soda, cappuccino, en avalanche t-shirt och pepper sauces. Den stora choklad kaninen får vi inte glömma heller.

Nu ska jag försöka ta mig ut på en springtur till gymmet för att träna ett riktigt hard core pass, men stjärten värkar från igår så vi får se hur det går med det.. Puss puss och Glad Påsk på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0