THOSE THREE WORDS

2012-04-26 @ 19:03:00
Tjena! Har varit dålig på uppdateringsfronten, men här kommer en recap.

I söndags antog jag och Amanda utmaningen om att äntligen göra the incline. 1mile(1,7km) uppför ett berg. Riktigt jobbigt var det, men om jag skulle få chansen att gör att det igen skulle jag verkligen göra det. Det tog mig 56 min att gå upp, vilket jag hört är en väldigt bra tid för någon som gör det första gången. 5km slingan ner tog cirkus 20 min.

I veckan har jag haft 3 tennismatcher, hade den sista igår... Sorgligt. Idag är jag hemma från skolan, tänkte försöka få en del gjort. Har inte kommit hem förrän 8 tiden de senaste dagarna så jag måste komma ikapp med skolan. På fredag ska vi ah en tennis fest hemma hos en av lagkamraterna och resten av helgen ska spenderas scrapbookandes. Nästa vecka är sista tennis vecka, då vi har regionals och state. VI har också år Senior Prank Day och Senior Skip day och på lördagen är det prom som gäller. Dagen efter har Sarah sitt födelsedagskalas så jag har verkligen fullt upp just nu. Bäst att jag fortsätter skriva på mina engelska uppsatser. Puss!!












Världens bästa Amanda Tarby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0