YOU MAKE ME DANCE LIKE A FOOL

2012-04-06 @ 15:29:35

Från i Onsdags:

Har haft en riktigt bra dag. Åkte med brudarna till favoriten, Panera Bread, och åt brunch och sedan for vi vidare till Target där jag spontanshoppade en sommarklänning och en bikini. Skolan börja vid 12 och vi kom dit i bra tid. Jag vann en dollar under gitarrlektionen och jag och Emily spelade riktigt bra tillsammans på tennisen. Väl hemma gick jag på dagens andra promenad med vovven, bara för att vädret var så underbart. It's really true what they say; If you don't like the weather in Colorado, wait 15 minutes. Love it!!

Inga bilder den här gängen då de inte vill laddas upp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0