7 Februari

2012-02-08 @ 06:41:55

Idag är det min farfars födelsedag så ett STORT grattis till min farfar Nils!!

Efter kondition och styrketräningen med tennisen åkte jag hem för att snabbt ta en dusch för att sedan åka iväg till Sarahs och Graces konsert/musikal. Det var då roligt att se de små sjuåringarna stå på scen.
Efteråt åkte jag och kollade på skolans basketmatch och nu ligger jag i sängen och kollar på pochahontas. Efter att ha haft en bra tisdag slutar den tyvärr med att jag är riktigt irriterad och trött på att människor ska vara så omständiga. Allt går om man vill, eller hur?

Godnatt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Farfar Nils

Stort o Hjärtligt TACK för gratulationen! Den värmde gott, och kom väl till pass då jag just håller på o krya på mig. Som Du vet så blev jag ju lite krasslig på hemmaplan e Dubai-resan. Hoppas DUU är bra nu efter DIN förkylning! Hoppas också att allt annat är bra! P&K från Farfar Nils och även Berit

2012-02-08 @ 22:55:14
URL: http://lovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0