AN UNEXPECTED SNOWDAY

2012-02-24 @ 04:50:04

Gick upp vid sex tiden idag, vanlig torsdag, men efter att jag tvättat ansiktet fick jag veta att jag hade en två timmars delay idag, pga vädret. Knappt en halvtimma senare ändrades det till att hela skoldagen blev inställd. Skönt med en oväntat ledig dag. Tyvärr har både Amanda och Audrey åkt på kräksjukan och det skulle inte förvåna mig om jag åkte på det snart. Jag håller tummarna för att mitt immunsystem kommer ihåg att jag hade influensan för två månader sedan så jag inte åker på det igen.
Idag har jag och Sarah bakat, jag har läst på om det nya skolsystemet och tänkt på vad jag ska göra med min framtid. Min konsert med kören blev inställd ikväll så vi drog till starbucks istället. Beställde en white chocolate mocha latte, väldigt god, men aningen för söt för min del. Nu ska jag fixa lite grejer på datorn innan jag går och lägger mig. Det ända jag vill just nu är att dra till gymmet, men hittar ingen skjuts.... Det är vad som suger här. Att vara i USA som nästan 18 åring och inte ha körkort eller kunna köra någonstans utan alltid vara beroende av andra, konstant!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygga skrattande dödskallar, smakar bra?...

2012-02-29 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0