COUSE YOU GOT THAT SPECIAL KIND OF SADNESS

2012-01-27 @ 02:33:36
Hejsan!

Har haft två hyfsat slappa dagar i skolan. Jag hoppas morgon dagen ser likadan ut. Stannade kvar i skolan lite extra igår också och fick skjuts av Kevin hem, en kille jag sprang X-country med.
Idag var min långa skoldag, men som tur var piggades den upp med att jag, Audrey och Amanda åkte och köpte Little Ceasar's pizza vid lunch. Efter skolan följde jag med Sarah till hennes balett lektion. Jag har gjort min Historia läxa och nu ska jag ge mig på engelska glosorna. Det är de dummaste glosorna jag haft, värdmami kände bara igen 3/15............ Aja, lika bra att börja. Ikväll ska jag också välja ut vilka foton jag ska skriva ut till på lördag då det ska scrapbookas. Kul att alla åkte på bio och jag måste sitta hemma och deala med den här skiten. Hejdå!


Amerikanarna har allt fina byxor ibland, att gå i flip-flop mitt i vintern är också ganska skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0