FILL IT UP FILL IT UP HEY HEY HEY HEY FILL IT UP FILLL IT UP

2012-01-07 @ 07:15:48
"Hey Bitch!" eller "Hey Babe" är var jag och mina närmsta kompisar säger till varandra hela tiden och nu verkar det som att jag fått nått ryck på att säga det, haha. Just nu känns det som att det skulle komma så naturligt att jag skulle kunna råka säga det till mina värdisar..

Har inte bloggat så aktivt den här veckan så här kommer en liten uppdatering:

Tisdagen var bra, väldigt jobbigt att gå upp på morgonen bara. Åkte till Citadel mal med brudarna och fick med mig lite mer klädesplagg hem. Jag har hittat en sjukt bra affär, Pacson. Lyckades hitta tajta jeans där så det gjorde mig glad, plus en massa fina linnen. Allt på rea, woho! Fashion/Skate affär skulle jag kalla det.


Allt jag shoppade mån och tis: Sex linnen, en kjol, två jeans, två bh:ar, en t-shirt, en pjamas och ett par pjamasshorts

Onsdag var en helt ok dag. Varje onsdag har vi sovmorgon till 9 den här terminen. Skönt och varmt väder, åkte med Audrey till gymmet på kvällen, hard-core workout.


Jag har blivit mackfixarn i gänget tror jag haha

Torsdag var en härlig dag. OMG det var typ 25 grader varmt!! Vädret i Colorado är weird. Gick en promenad med Challe i bara linne(!) och på kvällen åkte jag med Audrey och Amanda när det piercade sina belly buttons. Brev riktigt snyggt faktiskt, men såg ut att göra väldigt ont. Jag som inte ens gjorde kunde inte somna då jag låg och tänkte på det...


Fina Mornar här i Colorado

Fredag, woho! Skönt med fyra dagars vecka, kommer ha två till sånna i rad. Jag har haft "speech" som första lektion den här veckan, då Government bara var en termin lång. Jag gillar klassen och människorna i den, men jag gillar att inte vara i skolan och att umgås med Audrey och Amanda mer så jag hoppade av den kursen. Det betyder alltså att jag har 48 min sovmorgon varje dag och på tisdagar behöver jag inte vara i skolan förrän vid 12(!)
Efter skolan hängde jag med Amanda och sen åkte vi med några andra kompisar till "The Coffee Exchange", ett café för att se våra vänner spela och sjunga. Det kändes som att jag var med i "One Tree Hill".
Kom hem för ett tag sen så nu blir det att titta på gossip girl, bye bye

 

Ashley och Kolby - Duktiga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0