LUISA BLEV DET ALLT

2012-01-20 @ 01:30:24

Tjenare! Sitter och snackar med en kompis men hans namn kommer jag inte ihåg, bra där...
Jag ska snart på lunch i alla fall och då blir det att åka till McDonald's eller McDick's som vi kallar det här haha, gött!
Btw. Eftersom ingen kan säga Lovisa här så presenterar jag mig nu mera som Luisa för det är ändå vad folk kallar mig. Plus att jag hatar när folk säger Lovissa, Melissa och luuvisa

Såhär myser jag omkring under mina sovmornar, underbart!! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Snygg pjyamas! Mysa halva dagen...kan det verkligen vara bra!

2012-01-20 @ 12:40:50
Postat av: Underbart kram fr Cillalla &Jonas

Finfin pyjamas!! Visst kan man mysa halva dagen (o hela med)... McDicks!!! får man säga så i det pryda staterna??

2012-01-21 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0