SECOND SEMESTER SCHEDULE

2012-01-07 @ 08:12:58

1st - Speech off
2nd - Spanish 3 (ska nog byta till fyra eller läsa en drejningskurs)
3rd - Guitar 2
4th - Concert Choir
5th - Algebra 2
6th - English 4
7th - U.S. History

Nu är jag nästan helt nöjd men mitt schema. Min mornar är helt klart sköna och slappa, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med 2nd period.. Beslutsångest - Kommer jag glömma bort all spanska till i höst?!


Stämmer inte den här hur bra som helst eller? Just nu har jag bra betyg och ett socialt liv, men sover inte så mycket. Dags att hoppa i säng, puss och kram på er!!


Kommentarer
Postat av: mamm & pappa

Mycket chill och shopping....Skämt å sido så är det alltid bra att hålla språken igång. Allt för att det inte ska bli så tungt till hösten. Kramisar

2012-01-07 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0