SHOPPING

2012-01-03 @ 06:04:15
Satan vad mycket shoppande det blev idag, spänderade lite mer än 1000 spänn men det var det värt, fick mycket för pengarna. Jag kom precis hem från middag med Amanda och Audrey. Vi gick till min favorit restaurang, Olive Garden, sååååå gott!! Unlimited breadsticks <3! Det är en italiensk restaurang och pastan är super. Vet inte vad det jag åt hette men det var med kyckling, pasta, tomat och spenat mumma!!

Imorgon börjar skolan igen och jag är inte ett dugg sugen på att börja. Ska jag vara ärlig så gillar jag inte alls den amerikanska skolan.. Aja, jag har ju köpt nya kläder i alla fall och det gör ju alltid saker roligare. Goodnight kompisar!!



Kommentarer
Postat av: s

Har dina tuttar växt eller?!

2012-01-03 @ 21:51:46
Postat av: Julia

Hej fina du! Jättefin blogg!

Titta gärna in vår blogg, och om du har blogglovin kanske vi kan följa varandra? kram <3

2012-01-03 @ 22:00:35
URL: http://elsaojulias.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken fin blogg du har ! kolla gärna min!

2012-01-05 @ 09:01:14
URL: http://sotastejagcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0