STAYING UP ALL NIGHT

2012-01-08 @ 23:20:59
Klockan är 14.30 och jag har inte ens fått på mig kläder, vart ska detta leda?

Igår åkte jag tillslut till gymmet, men det gick inte alls bra annat än det så scrapbookade jag lite också. Jag ligger eftre big time, hjorde nyss färdigt homecoming bilderna och det var i början av oktober.. Jag har alltså en del att ta igen.

På kvällen kom Audrey och Amanda hit för att chilla lite, vilket slutade med att dem sov över. Vaknade vid 11 tiden, tog det lugnt och kollade på High Schooll Musical 3. It makes me wanna graduate NOW, samtidigt som det känns som att det tiden kommer gå alldeles för fort tills dess.

Den här helgen har helt klart varit den bästa på VÄLDIGT länge! Och den är inte slut än, yay!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0