UTAN ETT TVIVEL

2012-01-18 @ 04:19:18

Så blev man sjuk, som väntat. Hela 4-dagars helgen var jag sjuk, väldigt onödigt. Under helgen har jag lyckats fått lite scrapbookande gjort. Jag är nu färdig med halva oktober så det säger väl en del om hur efter jag är. Om två veckor ska jag och Marnie iväg och få en massa gjort så förhoppningsvis lyckas jag få färdigt november och kanske lite av december. Jag har även kollat på en massa filmer, sett färdigt gossip girl säsong 4, nytt avsnitt av sista säsongen(9) av One Tree Hill som börjat sändas, förtrollad, en midsommarnattsdröm, en hel dags gleemaraton, cry-baby och en dokumentär om dollarsedeln och hur den och många byggnader är involverade i illuminati. Jag satt uppe tre timmar på natten för att kolla på dokumentären, SÅ jäkla intressant (och läskigt).

Jag var i skolan idag och fick veta vad jag missat under helgen, alltid lika kul... Men det är lungan, jag tar igen allt nästa helg.

Nu vill Sarah spela in en broadcast season 2 så det är bäst att jag rappar på här, bye!


Bild från en skypedate med soffe förra året


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman Lisa här. Längesen vi hördes :( hoppas du har det jättebra!!! Saknar dig <3

Den där dokumentären lät spännande, vad hette den? Puss och kram från leafstream ;)

2012-01-19 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0