WHYYYY??

2012-01-13 @ 22:01:44

Vad har hänt på sistonde? Jag har lagat pasta pesto, varit med på ett bodycombat pass, umgåts med mina vänner och fått reda på när min familj kommer hit och hälsar  på mig. Som jag längtar, det ska bli så himla roligt att visa upp allt här samt visa upp min familj. De kommer i maj, lagom till graduation, men inte bara min utan också till graduation för militären. Om inga planer ändras så kommer Mr. Obama hit och håller tal så det ska vi självklart köpa biljetter till. Efter att jag slutat skolan drar vi på semester i en vecka, antingen till Florida eller Cali. Wohoo!!

Jag har nu inlett min fyra dagars helg, men det har inte börjat så bra som tänkt. För det första har jag börjat sova väldigt länge, ända sedan jag kom till Colorado typ. Jag har aldrig kunnat sova tolv timmar, men nu gör jag det utan problem, som om jag skulle vara 14år.

Till saken... JAG VAKANDE OCH HADE ONT I HALSEN......satan i gatan! Jag som hade tänkt ta en riktigt lång dag på gymmet, träna ordentligt, simma, basta och sedan läsa en bok, men nej det verkar inte som att det komemr hända. Förra gången jag planerade en dag som den här blev jag magsjuk, tur att jag bara har ont i halsen och snuvar den här gången. Jag föstår inte varför mitt immunsystem ALDRIG vill sammarbeta med mig, för jag blir alltid sjuk när jag planerat in saker. Hoppas att det försvinner under dagen, haha.

Hitils har jag legat i soffan och läst en tidning och käkat lunch och nu är klockan snart 2, aja det är skönt att vara ledig i alla fall. Så här lätt var det att laga min lunch(kycklingsallad) idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0