FAN VILKEN BRA MÅNDAG!!

2012-03-13 @ 05:33:06

Vilken jäkla bra måndag det blev, trots att jag var trött. Här har ni varför:

1. Gick med shorts i skolan, 20 grader ute juu!!
2. Pratat med en saknad fin svensk vän.
3. Audrey och jag ska spela dubbel tillsammans imorgon i varsitt laget.
4. Jag och Audrey hade galet kul på träningen. Varje gång vi vann ett game gjorde vi ett "boob touch jump" och rätt vad det är säger jag boob job i stället vilket fick mig att nästan kissa på mig och jag och Audrey låg på marken och döh av garv. Vart ska detta leda egentligen?? Folk tyckte att min humor sög redan innan jag åkte hit, men nu har det gott för långt då tom jag tycker den suger...
5. Jag, Sarah och Charlie gick på en solig och skön promis.
6. Jag har inte längre utegångsförbud, yeahh!! Det varade i en veck + en helg men nu är jag friiii wohooo!!
7. Invidge mina nya träningköäder jag köpte igår.

Men mest är det nog solen och våren som gör mig så lycklig.

Bild på mig och Charlie, klockan är sex och jag har shorts på mig!! :))


Kommentarer
Postat av: Ida (syssling)

Varför hade du utegångsförbud? :o

2012-03-14 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0