HEJDÅ VI SES I DINA DRÖMMAR

2012-03-21 @ 06:34:07

Vilken händelserik dag! Den började med att lämna huset kl 7:15 för att skjutsa syskonen till skolan. Jag och Marnie började vårt två veckors lov igår, men Sarah och Lukes är bara en vecka. Efter det drog jag och Marnie till Panera bread för att käka frulle och dricka ordentligt med kaffe.
Sedan bar det av till Garden of the Gods med Lukes skola, fieldtrip!! Blev en hajk på 5km med em massa fina foton jag ska visa er senare.
Även att jag är trött och börjar bli sjuk åkte jag med Audrey till gymmet. Vi hoppade i stort sett i bubbelpoolen direkt och konverserade och lärde känna nya människor. Djupa diskussioner där vill jag säga. Köpte ben&jerry's på vägen hem till Audrey och sen kom Will och Christian hit ett tag. Nu blire sängen, såååå trött!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken härlig dag! Du får kurera dig så du är i toppform till Grand Canyon. Kul att se o läsa din blogg. Du har skämt bort oss med täta uppdateringar. Dem saknar vi! Puss o kram

2012-03-21 @ 06:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0