WEEKEND

2012-03-11 @ 16:56:26

Efter träningen i fredags åkte jag hem och duschade snabbt för att hinna med att gå ner till King Soopers. Närmaste mataffären vi här, där finns subway, starbucks, nagrel fix affär och en massa andra restauranger. Det tar mig bara 7-8 min att gå dit(tog tid). I alla fall, jag hade sånt himla stort craving på b&j. De hade hur många som gröt och det slutade med cheesecake brownie. Den var helt ok.
Sedan åkte vi på bio, jurney 2. Åkte med familjen - steven + Lukes kompis Grant + Lukes flickvän. Bra film!

Lördag: gick upp tidigt och förberedde inför ett tal om Sverige jag skulle ha för 200 girl scouts. För er som inte visste så var det world thinking day igår. Men det blev inget tal, jag bara satt och pratade om Sverige i ett bås och kände mig som en mamma.
Efteråt fick jag skjuts till the solo and ensemble festival där jag sjöng du gamla du fria och blev bedömd på det. Resultat får jag på måndag. Efter det var jag svintrött. Kollade på the Voice och sov två timmar. Sen gick jag och la mig... Effektivt.

Ska försöka ta mig till gymmet idag, innan det ska jag försöka skypa lite.

Bild på mig och Grant och glass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0